Általános Szerződési Feltételek
A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Magyar Cider Kft. (továbbiakban: Szolgáltató vagy Eladó), és a Szolgáltató által a brightcider.hu weboldalon keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél vagy Vevő vagy Felhasználó) jogait és kötelezettségeit tartalmazza (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek). Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a brightcider.hu weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) keresztül történik, függetlenül attól, hogy annak teljesítése Magyarországról vagy külföldről, a Szolgáltató vagy közreműködője által történik. Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető és letölthető a következő weboldalról: brightcider.hu/aszf
A jelenlegi ÁSZF tartalmazza a brightcider.hu (a továbbiakban: Webáruház) használatának a feltételeit az alábbiak szerint: Jelen ÁSZF alapján létrejött adásvételi szerződés (a továbbiakban: Szerződés) írásbeli szerződésnek minősül, a Szolgáltató elektronikusan iktatja, és 8 évig megőrzi, mely időtartam alatt utólag hozzáférhető. A szerződés magyar nyelven jön létre és magatartási kódexre nem utal.
Legfontosabb tudnivalók a Webáruházról:
A Webáruházunkban történő vásárlás nincs minimum összeghatárhoz kötve.
Hogyan tudom kifizetni a megrendelésemet?
Magyarországra történő rendelés esetén:
-
személyes átvételkor - bankkártyával vagy készpénzzel
-
valamint egyedi megállapodás esetén szerződés szerint
Mi a teendő, ha problémám van a megrendelt termékkel kapcsolatban?
Fordulj Ügyfélszolgálatunkhoz az info@brightcider.hu e-mail címünkön, vagy a +36-30/227-43-05-ös telefonszámon.
A Szolgáltató adatai:
-
Név: Magyar Cider Kft.
-
Székhely és levelezési cím: 1123 Budapest, Alkotás utca 55-61.
-
Cégjegyzékszám: 01 09 374225
-
Bejegyző bíróság megnevezése: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
-
Adószám: 28794392-2-43
-
Kereskedelmi nyilvántartást vezető jegyző: Budapest Főváros XII. kerület Hegyvidéki Polgármesteri Hivatal
-
Kereskedelmi nyilvántartási szám: 311019/B/1
-
Csomagküldő kereskedelmi nyilvántartási szám: 311019/B/1
-
Bank: Raiffeisen Bank
-
Bankszámlaszám: 12011375-01742946-00100006
Webáruház ügyfélszolgálat:
Ügyfélszolgálati iroda helye: 1123 Budapest Alkotás u 55-61.
Ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje: H-P: 10.00-16.00
Telefon: +36-30/227-4305
Internet cím:
E-mail:
-
Általános kérdésekben: info@brightcider.hu
-
Rendelésekkel kapcsolatban: rendeles@brightcider.hu
Tárhely szolgáltató adatai:
Wix INC.
Székhely: 500 Terry A Francois Boulevard Sixth Floor San Francisco, CA 94158 USA
Általános tudnivalók, a Felek közötti szerződés létrejötte
-
A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a Webáruházon keresztül történik, és amely jelen ÁSZF-ben meghatározott Felek között jön létre. A jelen ÁSZF 2022. június 15. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Webáruházban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (a továbbiakban: Ektv.) szabályozza.
-
A jelen ÁSZF a Szolgáltató és a Vevő jogainak és kötelezettségeinek szabályozását tartalmazza az Eladó által működtetett Webáruházon keresztül értékesített termékek (a továbbiakban: Termék) adásvételével kapcsolatban és elválaszthatatlan részét képezi a Szerződésnek, amely az interneten, az elektronikus áruházon keresztül a Vevő és az Eladó között jön létre.
-
A Webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.
-
A vásárlás során a Felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles kifejezetten elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az rendelés leadásakor kitöltendő űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.
-
Ha a Felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait, nem küldhet megrendelést az Eladó részére.
-
A brightcider.hu weboldal szerzői jog által védett, szerzői jogi műnek minősül. Szolgáltató fenntart magának minden számára a szerzői jog által biztosított jogot a brightcider.hu weboldal, valamint annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása, felhasználása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.
Megrendelés
-
A Webshopban az Eladó által értékesítésre kínált Termékek a főoldalon láthatók. A Termék lényeges tulajdonságait, jellemzőit, a Termék információs leírásából lehet megismerni. A Szolgáltató szerződésszerű teljesítésének minősül, ha a Termék a Weboldalon vagy az ügyfélszolgálaton keresztül nyújtott tájékoztatásnál kedvezőbb, előnyösebb tulajdonságokkal rendelkezik. Ha a vásárlás előtt kérdése merülne fel bármely Termék minőségével, alapvető tulajdonságával kapcsolatban, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére.
-
A vételár mindig a kiválasztott Termék mellett feltüntetett összeg. A nettó ár a bruttó árból képzett, kerekített ár. Az árakat érintő elírás jogát fenntartjuk, ezért felelősséget nem vállalunk. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét.
-
A Webáruházból megrendelhető Termékek árai megváltoztatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A vételár módosítása a már megrendelt Termékek vételárát nem befolyásolja. Online bankkártyával történő fizetés kezdeményezésekor, az elektronikus fizetési értesítő kiküldése és a Termék átvétele közti időszakban bekövetkezett árcsökkenés esetén nem áll módunkban pénzt visszatéríteni.
-
Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruházban felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a Terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától. A Webáruházban megjelentetett termékképek helyenként csak illusztrációk, azok a valóságtól eltérhetnek.
-
A megrendelést a Szolgáltató Weboldalán keresztül az Ügyféltől csak akkor fogadja el, ha az Ügyfél a megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt maradéktalanul kitölti. (Ha az Ügyfél valamely mezőt hibásan vagy hiányosan tölt ki, hibaüzenetet kap a Szolgáltatótól.) A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
-
Megrendelés leadására a Webáruházban a Kosár használatával van lehetőség. Az Ügyfél a kiválasztott termékeket a terméket ábrázoló illusztráció alatt, illetve az egyes termékekre kattintást követően megjelenő, a termék részletes adatait ismertető oldalon található „Kosárba teszem” gomb használatával teheti Kosarába. Ügyfél ellenőrizheti vásárlását a Kosaram ablakban a Weboldal jobb felső sarkában, ahol vásárlása tömörített formában jelenik meg. A Kosár tartalmát megtekinteni és egyben módosítani a Weboldal „Kosár” menüben van lehetőség, ahol módosítható az egyes termékek kívánt mennyisége, illetve törölhető az adott termék. Amennyiben az Ügyfél a Kosár tartalmát véglegesítette, a „Pénztár” feliratra kattintva folytathatja a vásárlás menetét. Ezt követően a számlázási adatokat, majd a szállítási és fizetési módot kell megadni. A vásárlás folyamatában a szállítási cím megadása után fog megjelenni a rendelés tényleges végösszege a kosár tartalma alatt. A megjegyzés rovatban van lehetősége rendeléséhez üzenetet hozzáfűzni. A vásárlás véglegesítése előtt az Ügyfélnek lehetősége van megrendelése áttekintésére. Amennyiben módosítani szeretne, úgy a Vissza gomb megnyomásával visszatérhet a korábbi menükbe, ahol módosíthatja a kívánt adatokat, majd újra áttekintheti megrendelését. A rendelés leadása a „Megrendelés elküldése” gombra való kattintással történik, ami az Ügyfél részére fizetési kötelezettséget keletkeztet. A termék átvételekor a Szolgáltató az Ügyfél részére a vásárlás igazolására elektronikus számlát küld.
-
A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 16/A. §-ra hivatkozással a tizennyolcadik életévét be nem töltött személy részére alkoholtartalmú italt a Szolgáltató nem értékesít. A Vevő a megrendelés leadásával köteles nyilatkozni arról, hogy tizennyolcadik életévét betöltötte. A Szolgáltató kétség esetén jogosult felhívni a fogyasztót életkorának hitelt érdemlő igazolására. Az életkor megfelelő igazolásának hiányában a szerződés teljesítését Szolgáltató jogosult megtagadni.
Adatbeviteli hibák javítása
-
Az Ügyfélnek a rendelés bármely szakaszában és a megrendelés Szolgáltató részére való elküldéséig a Webáruházban bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására a megrendelési felületen (Vissza gombbal visszatérés az előző felületre).
Ajánlati kötöttség, visszaigazolás
-
Az Ügyfél által elküldött elektronikus megrendelés megérkezését a Szolgáltató késedelem nélkül, automatikus visszaigazoló e-mail útján legkésőbb 24 órán belül visszaigazolja az Ügyfél részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza az Ügyfél által a vásárlás során megadott adatokat, a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát, a megrendelt termékek felsorolását, mennyiségét, a termék árát és a fizetendő végösszeget. Ez a visszaigazoló e-mail tájékoztatja az Ügyfelelt arról, hogy a megrendelése a Szolgáltatóhoz megérkezett.
-
A visszaigazoló e-mail a Szolgáltató részéről az Ügyfél által tett ajánlat elfogadásának minősül, mellyel érvényes szerződés jön létre Szolgáltató és az Ügyfél között.
-
Az Ügyfél mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül, de legkésőbb 48 órán belül nem kapja meg Szolgáltatótól az elküldött rendelésére vonatkozó visszaigazoló e-mailt. Szolgáltató kizárja a felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó helytelen e-mail címet adott meg, vagy az e-mail fiókja bármely okból nem tud üzenetet fogadni.
-
Ha az Ügyfél rendelését már elküldte a Szolgáltató részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt 1 napon belül jeleznie kell a Szolgáltató felé, a nem kívánt rendelések teljesítésének elkerülése érdekében.
-
A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak.
Szállítási és fizetési feltételek
-
A megrendelt Terméket - az Ügyfél előzetes egyeztetés alapján - személyesen veheti át az Eladó székhelyén vagy telephelyén.
-
A Webáruházban elektronikusan megrendelt és a Szolgáltató által visszaigazolt Terméket a Szolgáltató az Ügyfélnek az e-mailben küldött rendelési visszaigazolásban szereplő helyszínen teljesíti.
Elállási jog
Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban: „Fogyasztó”) A Fogyasztó jogosult a Termék adásvételére irányuló szerződés esetén a termék, több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott termék, több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tétel vagy darab, ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni. Fogyasztót megilleti, hogy a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.
Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog:
-
olyan zárt csomagolású Termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
-
romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző Termék esetén.
Elállási jog gyakorlásának a menete
-
Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű és kifejezett nyilatkozatát köteles eljuttatni (postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) a Szolgáltató részére. Ebből a célból Fogyasztó felhasználhatja a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. mellékletében található Elállási nyilatkozat-mintát is. A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére.
-
A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát a rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.
-
A Szolgáltató e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.
-
Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mailen történő értesítés esetén az e-mail küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó az elállási nyilatkozatát ajánlott küldeményként köteles postára adni.
-
Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt Terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül a Szolgáltató részére visszaküldeni.
-
A határidő betartottnak minősül, ha Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt igazolhatóan elküldi a Terméket.
-
A Termék Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli.
-
A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A Termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.
-
Ha Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a Terméket, vagy Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.
-
A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételét kéri és ehhez kifejezetten a hozzájárulását adja. E visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.
-
Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a Termék jellegének, tulajdonságainak Megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be
-
A Szolgáltató követelheti a Termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés illetve észszerű költségeinek megtérítését.
Jótállás
A Termék jellegére tekintettel jótállást nem vállalunk.
Szavatosság
Kellékszavatosság
-
Az Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztónak minősülő Ügyfél a Termék átvételének időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a Termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait az Ügyfél érvényesíteni már nem tudja.
-
Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult a Termék átvételének időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.
-
Az Ügyfél – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést az Ügyfél nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére az Ügyfél is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
-
Az Ügyfél a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.
-
Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.
-
Az Ügyfél közvetlenül a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
-
A Szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha az Ügyfél igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha bizonyítja, hogy a termék hibája az Ügyfél részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben a Szolgáltató bizonyítani tudja, hogy a hiba oka az Ügyfélnek felróható okból keletkezett, nem köteles az Ügyfél által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már az Ügyfél köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
-
Ha az Ügyfél a szavatossági igényét a Terméktől - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a Termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.
Termékszavatosság
-
A Termék hibája esetén a Fogyasztónak minősülő Ügyfél választása szerint kellékszavatossági jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
-
A Fogyasztót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen.
-
Termékszavatossági igényként a Fogyasztó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén az Fogyasztónak kell bizonyítania.
-
Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
-
Termékszavatossági igényét a Fogyasztó a Termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. A Fogyasztó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.
-
A Fogyasztó termékszavatossági igényét a Termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.
-
A jelen pontban foglaltak tekintetében gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója.
-
A gyártó, forgalmazó kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
-
a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
-
a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
-
a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
-
A gyártónak, forgalmazónak a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felelősség
-
A Weboldalon és a Webáruházban található információk jóhiszeműen kerültek felhelyezésre, azonban azok kizárólag tájékoztató célt szolgálnak, az információk pontosságáért, teljességéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.
-
Az Ügyfél a Weboldalt és a Webáruházat kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.
-
Szolgáltató kizár minden felelősséget a Weboldal és a Webáruház használói által tanúsított magatartásért. Az Ügyfél teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.
-
A Weboldal és a Webáruház, valamint ezek aloldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amely más szolgáltatók oldalaira vezet. Ezen szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.
-
Az Ügyfelek által a Weboldal és a Webáruház használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.
-
Az Internet globális jellegére tekintettel az Ügyfél elfogadja, hogy a Weboldal és a Webáruház használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe véve jár el. Amennyiben a Weboldal és a Webáruház használatával összefüggő bármely tevékenység az Ügyfél államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag az Ügyfelet terheli a felelősség.
-
Amennyiben az Ügyfél a Weboldalon és a Webáruházban kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni Szolgáltatónak. Amennyiben Szolgáltató jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.
Panaszkezelés
Az Ügyfél a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi Ügyfélszolgálati elérhetőségeken terjesztheti elő:
-
Központi cím: 1123 Budapest, Alkotás utca 55-61. A. ép. 6. emelet
-
Telefonos ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje: H-P: 10.00-16.00
-
Telefon: +36-30/227-43-05
-
E-mail: info@brightcider.hu
A hatályos jogszabályok értelmében a szóbeli panaszt a Szolgáltató azonnal kivizsgálja, és szükség szerint orvosolja, amennyiben a panasz jellege ezt megengedi. Ha az Ügyfél a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, akkor a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát
-
személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben az Ügyfélnek átadja,
-
telefonon közölt szóbeli panasz esetén azt az Ügyfélnek legkésőbb az írásbeli panaszról szóló részben meghatározott érdemi válasszal egyidejűleg megküldi, és a továbbiakban az írásbeli panaszra vonatkozóan rendelkezések szerint jár el.
A telefonon közölt szóbeli panaszt a Szolgáltató kötelezően egy egyedi azonosítószámmal látja el, ami a panasz visszakereshetőségét segíti. Ezt a számot a Szolgáltató az Ügyféllel köteles közölni. A Szolgáltató az írásbeli panaszt a beérkezését követően harminc napon belül köteles megvizsgálni és érdemben megválaszolni, továbbá intézkedni arról, hogy a válasz az Ügyfélhez eljusson. Ha a panaszt a Szolgáltató elutasítja, köteles álláspontját az elutasításra vonatkozó érdemi válaszában megindokolni. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát a Szolgáltató köteles öt évig megőrizni.
A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a Szolgálgató székhelye szerint illetékes szakmai kamara, valamint az Ügyfél lakóhelyének vagy tartózkodási helyének megfelelő békéltető testületnél. A békéltető testületek elérhetőségei az alábbi honlapcímen található meg: https://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek
Panasza esetén az Ügyfél igénybe veheti az Európai Unió online vitarendezési platformját. A panaszt az Ügyfél az online honlapon keresztül nyújthatja be, amelynek címe: http://ec.europa.eu/odr
Fogyasztóvédelmi panasszal ezen túlmenően az Ügyfél fordulhat a területileg illetékes járási hivatalhoz, mint elsőfokú fogyasztóvédelmi hatósághoz.
Záró rendelkezések
Amennyiben a jelen ÁSZF bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti. Amennyiben a Szolgáltató az ÁSZF, illetve a szerződés alapján az őt megillető jogot nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Amennyiben a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan az ÁSZF valamely feltételéhez, vagy kikötéséhez, ez semmilyen esetben nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához. Szolgáltató és a Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. A Szolgáltató a módosításokról, azok életbe lépését megelőzően, a felhasználókat e-mailben tájékoztatja. A módosítások életbe lépésekor a regisztrált felhasználóknak az oldalra történő bejelentkezéskor azokat kifejezetten el kell fogadniuk az oldal használatához.
Budapest, 2022. június 15.
Magyar Cider Kft.
In general, what should you cover in your Terms & Conditions?
-
Who can use your website; what are the requirements to create an account (if relevant)
-
Key commercial Terms offered to customers
-
Retention of right to change offering
-
Warranties & responsibility for services and products
-
Ownership of intellectual property, copyrights and logos
-
Right to suspend or cancel member account
-
Indemnification
-
Limitation of liability
-
Right to change and modify Terms
-
Preference of law and dispute resolution
-
Contact info
You can check out this support article to receive more information about how to create a Terms and Conditions page.
The explanations and information provided herein are only general and high-level explanations, information and samples. You should not rely on this article as legal advice or as recommendations regarding what you should actually do. We recommend that you seek legal advice to help you understand and to assist you in the creation of your Terms.